[linux] Re: I/O errors bij installatie ubuntu karmic

Rutger van Sleen djslash op djslash.org
Di Mrt 23 22:56:43 CET 2010

On Tue, March 23, 2010 21:50, Peter Vollebregt wrote:

> Die niet nee. Maar als ik het goed lees hebben er 2 ubuntu gebruikers
> opeens een probleem na een stroomuitval met een rotte disk. En dat is wel
> erg opvallend. Maar verder mag ieder het zelf bedenken natuurlijk.

Onzin. ;-) Ik gebruik heel geen Ubuntu en het was mij wel duidelijk dat
mijn schijf errors gaf en niet mn bestandsysteem (die overigens ext3 is en
niet ext4).

Laten we alsjeblieft ontopic blijven en onze persoonlijke
meningen/angsten/vooroordelen/etc over bepaalde bestandsystemen terzijde
houden. Zolang er nog niet eens genoemd is wat voor
bestandsysteem/schijf/controller hier van toepassing zijn, kunnen we beter
proberen om een antwoord te vinden voor Paai (of in ieder geval een
richting uit te zoeken).

/Rutger