[linux] Re: I/O errors bij installatie ubuntu karmic

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Di Mrt 23 23:13:27 CET 2010

Rutger,

Rutger van Sleen schreef:

> Onzin. ;-) Ik gebruik heel geen Ubuntu en het was mij wel duidelijk dat
> mijn schijf errors gaf en niet mn bestandsysteem (die overigens ext3 is en
> niet ext4).
>
> Laten we alsjeblieft ontopic blijven en onze persoonlijke
> meningen/angsten/vooroordelen/etc over bepaalde bestandsystemen terzijde
> houden.

Alleen iets wat ik laatst gelezen had in combinatie met het "feit" dat
ik begrepen had dat jij ook Ubuntu gebruikte. Verder zijn filesystemen
me veel te ingewikkeld, geloof ik er niet in en vertrouw ik er geeneen.
Het is al erg genoeg dat mijn backup ook op een filesysteem staat.

> Zolang er nog niet eens genoemd is wat voor
> bestandsysteem/schijf/controller hier van toepassing zijn, kunnen we beter
> proberen om een antwoord te vinden voor Paai (of in ieder geval een
> richting uit te zoeken).

Het was een eventuele reden .... Meestal ben ik beter in gokken dan
statisctisch verantwoord is, maar het gaat niet altijd goed.

> /Rutger

Peter