[linux] automatisch rebooten in grub

paai j.j.paijmans op uvt.nl
Wo Mrt 24 08:11:33 CET 2010

Lang geleden gebruikten we Lilo om in Linux te booten. Lilo had de
mogelijkheid om eenmalig te rebooten in een andere partitie en daarna
per default weer terug te booten in het oorspronkelijke OS.

Ik heb een usb toetsenbord, dat pas werkt als er geboot is. Ik kan dus
niet meer in het bootmenu een ander OS kiezen. Mijn vraag: kun je die
truc ook met grub uitvoeren?

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics&  AI       013-4662693