[linux] Re: automatisch rebooten in grub

paai j.j.paijmans op uvt.nl
Wo Mrt 24 12:40:33 CET 2010

On 03/24/2010 11:50 AM, dk wrote:

> (1) lilo is toch nog steeds beschikbaar.
>
> (2) In Fedora 12 wordt onder /boot/grub/menu.lst speciaal verwezen naar
> KEYBOARDTYPE=pc. Betekent dit dat onder grub ook een mogelijkheid
> bestaat voor type=usb?

Ik denk dat de usb-drivers bij het booten met grub nog niet geladen
zijn. (Uiteraard kan ik ook niet in de BIOS komen).

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics&  AI       013-4662693