[linux] Re: automatisch rebooten in grub

paai j.j.paijmans op uvt.nl
Wo Mrt 24 19:13:31 CET 2010

paai wrote:

> Ziet er interessant uit. Ga ik straks eens proberen...

Helaas schakelt grub-reboot niet na het booten in het andere OS automatisch terug naar de default...

Nou ja. Ik heb de keyboard/muis hardware weer veranderd (van usb naar normaal) zodat ik weer met het keyboard kan selecteren...