[linux] Re: Google Earth, places gaan naar 0,0

Aart Koelewijn aart op mtack.xs4all.nl
Wo Mrt 24 20:30:43 CET 2010

Op zondag 21-03-2010 om 11:33 uur [tijdzone +0100], schreef Richard Bos:

> Voor mij geldt dezelfde vraag (uiteraard)...  Als ik op een "waypoint" (kmz
> file) klik op het web gaat het weer wel goed.   Misschien ook als de link in
> een email staat:
> http://www.kmzlinks.com/redirect.asp?id=95&file=MahoBeachAnd3dPlane%2Ekmz
>
> Gaat het goed als je op 1 van de Files klikt op deze pagina:
> http://www.kmzlinks.com/?offset=1&group=
>
> Als je een plaats (waypoint) opent in GE (eigenschappen) en dan naar de tab
> beschrijving gaat, dan zie je ongeveer in het midden de coördinaten van je
> [...]

Sorry dat ik een paar dagen niet reageerde. Ben zondag bij het poetsen
van de boot van de ladder gevallen, flinke hoofdwond en schoonmaakmiddel
(stMarc) in mijn ogen. Kon daardoor mijn ogen een paar dagen nauwelijks
gebruiken, geen krant, geen computer. Alles begint zich nu redelijk te
herstellen, maar volledig herstel vergt nog wat tijd. Dus nog een tijdje
heel rustig aan achter de computer.

Aart