[linux] Re: Google Earth, places gaan naar 0,0

Richard Bos ml op radoeka.nl
Zo Mrt 21 11:33:35 CET 2010

Op zaterdag 20 maart 2010 19:56:58 schreef Aart Koelewijn:

> Ik bedoelde inderdaad "Mijn Plaatsen". Ook nadat ik Lang=C had
> weggehaald blijven "Mijn Plaatsen" onbruikbaar. Dat zijn er een paar
> honderd, zodat ik daar best wel de pest in heb. Ik had al een vermoeden
> dat het komt door het verschil tussen komma en punt als decimaal
> scheidingsteken, maar nu, hoe krijg ik het weer goed?

Voor mij geldt dezelfde vraag (uiteraard)...  Als ik op een "waypoint" (kmz
file) klik op het web gaat het weer wel goed.   Misschien ook als de link in
een email staat:
http://www.kmzlinks.com/redirect.asp?id=95&file=MahoBeachAnd3dPlane%2Ekmz

Gaat het goed als je op 1 van de Files klikt op deze pagina:
http://www.kmzlinks.com/?offset=1&group=

Als je een plaats (waypoint) opent in GE (eigenschappen) en dan naar de tab
beschrijving gaat, dan zie je ongeveer in het midden de coördinaten van je
waypoint.  Als je die kopieert en in de zoek balk plakt dan kom je goed
terecht.  (Hmmm, dit is misschien alleen geldig voor streetview lokaties).

--
Richard