[linux] Re: - Twee wireless nics bonding?

hvdkooij hvdkooij op vanderkooij.org
Ma mei 10 17:27:18 CEST 2010

On Mon, 10 May 2010 15:36:38 +0200, Robin van Leeuwen
<robinvanleeuwen op gmail.com> wrote:

> - Zou het mogelijk zijn om deze twee te bundelen om zo een snellere
> verbinding te krijgen?

Ik betwijfel of het veel nut heeft.

> - Zou dit werken als ik verbinding maak met hetzelfde access point?

NEE. Je deelt dan namelijk dezelfde frequentie en je zal effectief een
slchtere verbinding hebben.

> - Zou dit werken als ik verbinding maak met twee verschillende access
> points, op dezelfde
>   internetverbinding?

Mogelijk maar dan dien je verschillende kanalen te gebruiken, .....

Als je weet hoe wireless werkt kun je al gelijk een aantal opties als
zinloos schrappen. Je zit dan jezelf in de weg namelijk.

Hugo.

--
hvdkooij op vanderkooij.org http://hugo.vanderkooij.org/
PGP/GPG? Use: http://hugo.vanderkooij.org/0x58F19981.asc