[linux] Foto 'film'

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Za mei 15 09:58:49 CEST 2010

Heb gisteren foto's gemaakt tijdens een uitje. Deze zouden moeten worden
gepresenteerd. Ik zou graag een 'filmpje' maken waarbij deze met leuke
fadein en fadeout effecten worden getoond. Een mooie onderbouwing met
muziek en gesproken tekst zou helemaal mooi zijn. Ik heb zelf geen
ervaring met dit soort zaken. Is er onder Linux leuke software waarbij
een complete leek dit zonder al te veel moeite zou kunnen doen?

--
Cecil Westerhof
M CecilWesterhof op xs4all.nl

O< ascii ribbon campaign - stop html mail - www.asciiribbon.org

Please do not send me Microsoft Office/Apple iWork documents.
Send OpenDocument instead! http://fsf.org/campaigns/opendocument/