[linux] Re: Foto 'film'

Aart Koelewijn aart op mtack.xs4all.nl
Za mei 15 12:11:11 CEST 2010

Op zaterdag 15-05-2010 om 09:58 uur [tijdzone +0200], schreef Cecil
Westerhof:
> Heb gisteren foto's gemaakt tijdens een uitje. Deze zouden moeten worden
> gepresenteerd. Ik zou graag een 'filmpje' maken waarbij deze met leuke
> fadein en fadeout effecten worden getoond. Een mooie onderbouwing met
> muziek en gesproken tekst zou helemaal mooi zijn. Ik heb zelf geen
> ervaring met dit soort zaken. Is er onder Linux leuke software waarbij
> een complete leek dit zonder al te veel moeite zou kunnen doen?

Een filmpje met fade-in en fade-out effecten kun je b.v. maken met
Jalbum, een java programma dat dus ook op Linux werkt. Weet niet of je
daarbij ook iets met geluid kunt doen. nooit geprobeerd, maar de kans
lijkt me groot.

Aart