[linux] Gezocht: listserv configurator (tegen vergoeding)

Arno H.P. Reuser bibliothecaris op xs4all.nl
Vr mei 21 16:56:15 CEST 2010

Er is een landelijke discussielijst oude stijl via Listserv met ongeveer
2000 deelnemers. De gastheer van die lijst zal stoppen met de
ondersteuning zodat ik nu in samenwerking met een landelijke vereniging
voornemens ben zelf zo'n een discussie/mailing lijst oude stijl op te
zetten met behulp van Listserv Lite.

De lijst zal beheerd en gemodereerd worden door mij, maar voor de
configuratie en onderhoud zoeken wij een klein bedrijf die dat voor ons
kan verzorgen.

Wat wij van dat bedrijf willen weten is:

1 - kunt u een Listserv stijl discussie- mailing lijst configureren en
periodiek onderhouden met ondergetekende als lijstbeheerder en
moderator?
2 - Hoeveel tijd is ongeveer benodigd voor de configuratie en opzetten/uitvoeren van een
Plan van Aanpak?
3 - Hoeveel tijd is ongeveer benodigd voor onderhoud/ondersteuning (per
jaar)?
4 - Wat zijn de kosten voor a) configuratie en b)
onderhoud/ondersteuning?

Enkele kenmerken van de beoogde lijst:

1 - Circa 2000 tot 3000 gebruikers
2 - Circa 100-150 berichten per maand
3 - Het listserv archief dient overgezet te worden van SurfNET listserv
naar de nieuwe discussielijkst (ongeveer vijftien jaar aan berichten).
4 - Alleen bedoeld voor Nederlandstalig gebied.
5 - Afscherming voor search engine crawlers dient instelbaar te zijn.
6 - Hardware wordt beschikbaar gesteld door de vereniging.
7 - De nieuwe lijst dient na de zomer 2010 operationeel te zijn.
8 - De belasting voor de gebruikers door de verandering naar een andere host dient
minimaal te zijn (niet opnieuw inschrijven, bijvoorbeeld).

Bij eventuele vragen kan ik gemaild worden op bibliothecaris op xs4all.nl.

Arno Reuser
Lijstbeheer en moderator NEDBIB-L

Best regards,

Arno H.P. Reuser