[linux] Re: Foto 'film'

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Za mei 15 15:19:25 CEST 2010

Op zaterdag 15 mei 2010 11:48 CEST, Jurgen Goedbloed schreef:

> Ik kan je Kdenlive aanraden. In kdenlive kun je een 'slideshow' clip
> opnemen. Voor deze slideshow clip geef je aan in welke directory de
> foto's staan, hoe lang iedere foto getoond moeten worden, welke
> crossfade er gemaakt wordt. Eventueel kun je er nog een audiotrack onder
> zetten met een leuk deuntje. Het geheel ga je vervolgens renderen naar
> een video bestand.

Thanks. Ik zal er naar kijken. Ik hoop dat je per foto de tijd in kunt
stellen, want ik zou niet altijd alle foto's even lang willen tonen.

Audio zou ik eventueel met ffmpeg kunnen doen.

--
Cecil Westerhof
M CecilWesterhof op xs4all.nl

O< ascii ribbon campaign - stop html mail - www.asciiribbon.org

Please do not send me Microsoft Office/Apple iWork documents.
Send OpenDocument instead! http://fsf.org/campaigns/opendocument/