[linux] 26 juni cursus openoffice, equivalent voor KDE4 organiseerbaar?

Do mei 27 03:58:53 CEST 2010

Zojuist zag ik dat er op 26 juni een cursus openoffice wordt gepresenteerd
door Henk Bos.  Ik voel mezelf zo op mijn gemak in openoffice dat ik daar
geen belangstelling voor heb.  Ik heb echter wel een stevige watervrees voor
KDE4.  Ik denk dat dat wel nee zal vallen, en dat - net als na gewone
watervrees - het zwemmen leuk, en gemakkelijker dan gevreesd, zal blijken.
Net als bij zwemmen helpt het dan echter om een badmeester of een ander soort
kundige te hebben. Zou het gewenst, en te organiseren kunnen zijn een
introductiesessie KDE4 te laten geven tijdens een bijeenkomst?
Mogelijk voelt iemand van de vereniging zich hier goed genoeg in thuis om een
sessie te geven?
Of ben ik een eenling, en zwemmen jullie allemaal al?
--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl