[linux] Re: 26 juni cursus openoffice, equivalent voor KDE4 organiseerbaar?

Rutger van Sleen djslash op djslash.org
Do mei 27 10:49:56 CEST 2010

On Thu, May 27, 2010 03:58, Julien Michielsen wrote:
> Zojuist zag ik dat er op 26 juni een cursus openoffice wordt gepresenteerd
> door Henk Bos.  Ik voel mezelf zo op mijn gemak in openoffice dat ik daar
> geen belangstelling voor heb.  Ik heb echter wel een stevige watervrees
> voor
> KDE4.  Ik denk dat dat wel nee zal vallen, en dat - net als na gewone
> watervrees - het zwemmen leuk, en gemakkelijker dan gevreesd, zal blijken.
> Net als bij zwemmen helpt het dan echter om een badmeester of een ander
> soort
> kundige te hebben. Zou het gewenst, en te organiseren kunnen zijn een
> [...]

Als het gewenst is, kan er vanuit de NLLGG wel wat geregeld worden. Maar
dit zal dan pas na de zomervakantie worden, gezien het anders te kort dag
wordt en tijdens de zomervakantie niks georganiseerd wordt.

Als je een usbsticky hebt die je wel een keer leeg kan gooien en je pc kan
van usb booten, zou je met behulp van bijvoorbeeld unetbootin[1] een
distributie met KDE4[2] kunnen uitproberen.

[1] http://unetbootin.sourceforge.net/
[2] http://userbase.kde.org/Live_CDs_-_a_way_to_choose_your_distro

Met vriendelijke groet,
Rutger