[linux] Re: vraag over plaatsen/kopiēren bestanden onder ftp

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Vr Apr 22 14:46:08 CEST 2011

On Fri 22 Apr 2011, Julien Michielsen wrote:

> Om dit bij xs4all werkend te krijgen moet ik een aantal bestanden per foto
> naar mijn homedir bij xs4all overzetten, en die dan vanaf mijn homedirec-
> tory kopiēren naar een WWW-subdirectory.

Ik snap niet waarom je het eerst in je home directory neerzet?
Je kunt het toch direct in de WWW subdir zetten met FTP?

Anders log je toch gewoon in met ssh en doet "mv *.jpg WWW/" ?

Paul