[linux] Re: Zoek configuratiefout die tot gebrekkige internettoegang leidt

Richard ml op radoeka.nl
Di Aug 30 17:47:34 CEST 2011

Op dinsdag 30 augustus 2011 16:04:02 schreef Daniel von Asmuth:

> Kijkt u eens in /etc/sysconfig/network/ifcfg.template :-[
>
> Hint: SuSE configureert het OS met behulp van het programma YAST2,
> maar dat overschrijft de bekende bestanden in /etc/

Maar YaST overschrijft die bestanden alleen als daar toestemming van de user
voor is.  Er wordt aan de hand van controle getallen of YaST de bestanden voor
het laatst heeft gebruikt.

--
Richard