[linux] Re: echt robuust filesystem

jjc whoisjjc op yahoo.com
Zo Dec 11 21:41:08 CET 2011

> Naast het al eerder genoemde Wuala zou ik ook overwegen om
> eens te kijken naar een private server ergens.

Hangt er ook een beetje van af om hoeveel data het gaat, denk ik?
Zelf gebruik ik de combinatie van een externe harde schijf (rsync) en een online backup-systeem (SpiderOak). En om eerlijk te zijn kon ik met SpiderOak al een paar keer meer recente versies van bestanden terughalen dan van de externe hd. Maar het kost $100 per 100GB, dus als het om echt veel data gaat loopt het wel in de papieren.

groeten,
John