[linux] Re: OpenOffice/LibreOffice

m. van der poel m.vanderpoel op xs4all.nl
Ma Dec 19 12:37:06 CET 2011

Op Zo, 18 december, 2011 22:53, schreef dick kampman:

> Bugmelding? Aan wie? Aan OpenOffice of aan LibreOffice?
>
> Dick Kampman
> dkampman op xs4all.nl

Hallo Dick,

Volgens mij aan LibreOffice. Zij hebben zich afgesplitst van OOo en hebben
er het meest aan dit van je te horen. Misschien is de bug al gemeld. Even
checken dus, alvorens (evt.) te melden.

Hartelijke groet,

Marlies van der Poel.