[linux] Re: OpenOffice/LibreOffice

Ma Dec 19 13:11:17 CET 2011

On Mon, Dec 19, 2011 at 12:37:06PM +0100, m. van der poel wrote:
> Volgens mij aan LibreOffice. Zij hebben zich afgesplitst van OOo en hebben
> er het meest aan dit van je te horen. Misschien is de bug al gemeld. Even
> checken dus, alvorens (evt.) te melden.

ongetwijfeld dat het in lo of ooo zit, maar als je een supported distro
hebt, is het toch verstandiger daar aan te kloppen. dat is je eerste
contact immers.

(en die zorgen er wel voor dat het upstream fixed wordt; als dat om wat
voor een reden niet gebeurt, patchen ze het elke versie weer.)

Door bij de distromakers te melden heb je het ook direct in de repos
terug -- tenzij je je systemen graag voorziet van software van
allerhande partijen... (Ga je uiteindelijk niet gelukkig van worden)

--
http://www.linux-it.nl