[linux] Re: waarom kopieert K3b alleen naar lege dvd of moet ik iets extra's doen?

Marc Verhaar mcamav op gmail.com
Za Dec 24 15:46:06 CET 2011

Je moet 'm eerst leegmaken; een ISO is een beeldbestand en duldt geen
andere data op een disk.
Ga naar tools - format/erase rewritable disc en daarna kun je de ISO
branden.

Marc

Op 24 december 2011 15:00 schreef Julien Michielsen <
julien op michkloo.xs4all.nl> het volgende:

Marc Verhaar