[linux] Re: xs4all, IPv6 en mail versturen met evolution?

Micha Kersloot micha op kovoks.nl
Di Jun 14 09:36:43 CEST 2011

Hoi,

welkom in de wereld van halve ipv6 implementaties. Bij een aantal programma's kun je met een bepaalde optie (vaak de optie -4) bij het opstarten meegeven dat er expliciet gebruik gemaakt moet worden van ipv4. Helaas heb ik geen idee of Evolution ook zo'n vlaggetje kent.

Met vriendelijke groet,

Micha Kersloot

Altijd en overal bij je belangrijkste gegevens?
http://www.exchange-alternatief.com/

KovoKs B.V. is ingeschreven onder KvK nummer: 11033334