[linux] Re: Freeze van X, hoe nu verder?

Robin van Leeuwen robinvanleeuwen op gmail.com
Vr mei 13 11:02:46 CEST 2011

Op 13 mei 2011 10:10 heeft Gerald Sprik <g.sprik op hccnet.nl> het
volgende geschreven:

> Op vrijdag 13 mei 2011 schreef Robin van Leeuwen

> Dit kan een hardware probleem zijn. Ik denk dan aan problemen met de koeling
> van je PC. Werkt de ventilatie (processor, kast, en vooral grafische kaart) nog
> goed? Heb je de temperaturen al gecheckt?

Het is een laptop, en zoals ik kan zien/horen werken mijn fannetjes
etc gewoon goed.
Weet je een tooltje waarmee ik de tempratuur kan uitlezen/meten?

--
Robin van Leeuwen   |   http://www.rldsoftware.nl   |   Public Key:
http://www.rldsoftware.nl/key.txt