[linux] Re: Freeze van X, hoe nu verder?

Robin van Leeuwen robinvanleeuwen op gmail.com
Vr mei 13 10:59:50 CEST 2011

Nee ctrl+alt+f... werken niet meer, muis, toetsenbord, geeft geen
enkele reactie.
SSH connectie is onmogelijk, en ik zie ook op mijn andere computer geen
netwerkverkeer meer van de betreffende bak voorbij komen, waar dat normaal
gesproken wel het geval zou zijn.

Het enige wat nog werkt is, en dat weet ik ook niet zeker (zal het volgende keer
nogmaals proberen) is een ALT+SysRq+<commando> om een signal de kernel
in te sturen, wat er dus op duidt dat mijn kernel nog running is, en dat het dus
waarschijnlijk(?) een freeze is van het X systeem, die mijn complete hardware IO
(keyboard,muis,nic,etc) mee trekt..

Op 13 mei 2011 09:37 heeft joop g <jjge op xs4all.nl> het volgende geschreven:

--
Robin van Leeuwen   |   http://www.rldsoftware.nl   |   Public Key:
http://www.rldsoftware.nl/key.txt