[linux] De Archos 101

Hans Paijmans J.J.Paijmans op uvt.nl
Za mei 14 17:29:57 CEST 2011

Heb vandaag Ubuntu op de Archos 101 gezet. Dat valt niet tegen. Dat valt
helemaal niet tegen. Alleen heb ik wat problemen met internet: browsen
gaat prima, maar ik slaag er niet in andere applicaties de nameserver te
laten gebruiken of zelfs maar een ssh login op een andere bak te laten doen.

Maar verder een aanrader. Jammer dat er geen nxclient voor is :-)

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics&  AI       013-4662693