[linux] Re: Interesse voor een gezamenlijke GIMP activiteit?

Ma mei 16 20:39:10 CEST 2011

Aldus schreef Julien Michielsen op Thu, May 12, 2011 at 09:04:44AM +0200:
> Een paar jaar geleden (aug. 2008) is er tijdens een nllgg-bijeenkomst
> een gimp-lezing/-cursus gepresenteerd door Sabine Claassen.

De cursisten waren daar over het algemeen tevreden over, dus is het voor
herhaling vatbaar. Het probleem is dat het voor de cursus gebruikte boek
niet meer te koop is, dus er zou een nieuwe druk moeten komen.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

> Kort geleden heb ik in Rotterdam meegedaan aan een cursus digitale
> fotografie.  Bij die cursus werd (zo merkte ik later) verondersteld dat
> je de beschikking had over Photoshop CS4.  Dat laatste had ik niet,

Dat hadden ze er dan wel van te voren bij mogen vertellen.

--

		People who bought this story also bought....