[linux] Re: Interesse voor een gezamenlijke GIMP activiteit?

Wo mei 18 15:36:55 CEST 2011

On 05/16/11 20:39, Daniel von Asmuth wrote:
> De cursisten waren daar over het algemeen tevreden over, dus is het voor
> herhaling vatbaar. Het probleem is dat het voor de cursus gebruikte boek
> niet meer te koop is, dus er zou een nieuwe druk moeten komen.
>

> Met vriendelijke groet,
Over twee weken (2 juni) is de volgende bijeenkomst, en dan zal ik
het boek van Akanna Peck  (beginning Gimp, From Novice to
Professional), geschreven voor Gimp 2.4, meebrengen.  Inmiddels
is een nieuwe editie daarvan verkrijgbaar (2.6)

> Daniel von Asmuth

> Dat hadden ze er dan wel van te voren bij mogen vertellen.

Dat hadden ze feitelijk ook wel gedaan, maar wanneer je daar liever
overheen leest   ........  . En 't feit blijft dat heel veel mensen
Photoshop
hebben. Voor mij was 't nauwelijks een probleem, want GIMP is onge-
veer 100 % equivalent aan Photoshop.
Maar hier houd ik op: zit slecht in mijn tijd, en morgen of overmorgen
schrijf ik iets met meer inhoud.
Julien

--
Julien Michielsen