[linux] Re: Oude huur- en zorgtoeslagprogramma's: hoe krijg ik die van mijn laptop af?

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Di Nov 1 23:33:38 CET 2011

Op 01-11-11 10:19, Bas G. Roufs schreef:
> Beste mensen
> Hoe krijg ik de oude huur- en zorgtoeslagprogramma's op een verantwoorde
> manier van mijn laptop af? ("Un-install"). Het gaat om de programma's voor
> 2010 en 2011. De laptop is een Eee PC 1001HA. De distro waarop ze draaien is
> Kubuntu 11.04.

Als ze geinstalleerd zijn met de autopackagemanager zit er ergens onder
systeem > configuratie een software installeren/verwijderen menu. De
programma's verwijderen uit $HOME/.local en met de hand uit het menu
weghalen werkt ook. Bij mij verdwijnen ze vaak als ik een nieuwe distro
installeer want die pakt niet altijd netjes de menu's over (ze staan dan
nog wel in .local) .

Als je de tarballs hebt geinstalleer gewoon wegggooien.

Peter