[linux] Re: Waar is Hette's site gebleven?

Willem Kossen willemkossen op hotmail.com
Do Nov 3 17:32:21 CET 2011

Prima Lenovo laptop, Ubuntu werkt goed. Wel even wennen aan de menustructuur die wat mac-achtig aandoed (yuck!?). alles lijkt outofthebox te werken. scherm had beter gekund, maar we hadden ook kunnen kiezen voor het uitgeven van meer geld... Mijn vrouw is tot nog toe heel tevreden. Het proces van bestelling tot levering heeft wel een tijd geduurd en ook de communicatie kon soms best sneller, maar uiteindelijk zijn we wel heel tevreden.