[linux] Re: Welke partitie is de grootste? uitwisselbaarheid home-partitie

Vr Nov 11 13:15:26 CET 2011

Aldus schreef Julien Michielsen op Fri, Nov 11, 2011 at 12:54:14PM +0100:

> omdat ik denk/dacht/vrees dat de datafiles van 32-bits kde4 af zou
> wijken van de 64-bits versie. Ik praat hier bv. over de files in
> ~/.kde4//share/apps/ .  Wanneer dat geen probleem is zouden o.a.
> de data van het 32-bits kAddresbook gebruikt kunnen worden door
> het 64-bits equivalent, en ik dus met beide versies (32 en 64 bit) de
> zelfde home-partitie kunnen gebruiken.  Dat vergemakkelijkt de ope-
> ratie een hele boel.

Ik denk dat die dataformaten niet zullen verschillen. Het meeste is
gewoon platte ASCII tekst. Let eerder op verschillen tussen KDE 3 en 4.

Suc6,

Daniel

--

		People who bought this story also bought....