[linux] Re: Welke partitie is de grootste? uitwisselbaarheid home-partitie

Vr Nov 11 12:54:14 CET 2011

On 11/11/11 09:28, Daniel von Asmuth wrote:
> Waarom zou je je /home file system willen kopieren? Er bestaan geen
> 32- of 64-bits file systems.

omdat ik denk/dacht/vrees dat de datafiles van 32-bits kde4 af zou
wijken van de 64-bits versie. Ik praat hier bv. over de files in
~/.kde4//share/apps/ .  Wanneer dat geen probleem is zouden o.a.
de data van het 32-bits kAddresbook gebruikt kunnen worden door
het 64-bits equivalent, en ik dus met beide versies (32 en 64 bit) de
zelfde home-partitie kunnen gebruiken.  Dat vergemakkelijkt de ope-
ratie een hele boel.

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl