[linux] Re: hoe steken de permissions van Kubuntu GVD in elkaar

Guus Snijders gsnijders op gmail.com
Do Sep 8 21:32:06 CEST 2011

Helaas, waarschijnlijk gebruikt dolphin consolekit of een dergelijk
mechanisme.
Die programma 's voeren de mount niet zelf uit, maar sturen eem verzoek naar
een ander programma.
Een voordeel van die methode is dat je gedetailleerde policies kunt maken.
Het grote nadeel is dat het veel minder transparant is...

Mvg Guus
Op 8 sep. 2011 21:09 schreef "Hans Paijmans" <J.J.Paijmans op uvt.nl> het
volgende: