[linux] Re: hoe steken de permissions van Kubuntu GVD in elkaar

Hans Paijmans J.J.Paijmans op uvt.nl
Do Sep 8 21:10:28 CEST 2011

On 09/08/2011 08:50 PM, Guus Snijders wrote:
> Excuses voor het bovenkloten.
> Ik ben zo niet bekend met *buntu, maar heb je een groep optical oid?
>
> En zo ja, is paai daar lid van?
>
> Zo werkt het iig met archlinux.

Zal straks eens kijken, maar als ik toch met de hand de onderliggende
/dev/sr0 op rwx voor alles en iedereen zet... en hem zelfs chown paai
heb gegeven... Dan zou je toch via de GUI (Dolphin) moeten kunnen
mounten...?

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI       013-4662693