[linux] Even een vraagje over VIOP

Harold Knibbe h-knibbe op versatel.nl
Wo Sep 14 06:34:42 CEST 2011

Beste Linux gebruikers,

Ik gebruik A.M.S.N. voor het chatten met Windows gebruikers.
Nou heb ik ook mensen in het buitenland zitten en dat is nogal duur om die te
bellen.
Wat ik graag zou willen is met de webcam en mijn stem contact te hebben met de
andere kant (volgens mij heet dat VIOP).

Het geluid wordt niet ondersteund door A.MSN, dat wil ik dus graag.
Nou wil ik niet meteen voor de keer dat ik het gebruik aan dure abbonmenten
vast zitten.

Ik zou het het liefste via hotmail doen (AMSN), dan kan ik gewoon contact
houden met Windows gebruikers. Terwijl ik er niet over peins om aan windows te
beginnen.

Heeft er iemand nog een hint?
IK hoop dat ik duidelijk ben geweest.

IK gebruik Suse 11.2 met Amsn.