[linux] Re: Even een vraagje over VIOP

Marc Verhaar mcamav op gmail.com
Wo Sep 14 06:38:29 CEST 2011

Hoi Harold,
Wat jij wilt doen heet Voice over IP (VOIP dus). De gemakkelijkste manier is
misschien om skype te gebruiken. Skype werkt zowel op windows als op Linux
en het werkt goed in mijn ervaring. Geluidskwaliteit is goed, en het verkeer
wordt met encryptie uitgewisseld.

Skype is wel gratis, maar niet open software dus het kan zijn dat je nog een
principieel probleem hebt..

Marc

Op 14 september 2011 06:34 schreef Harold Knibbe <h-knibbe op versatel.nl> het
volgende:

Marc Verhaar