[linux] Re: Even een vraagje over VIOP

Harold Knibbe h-knibbe op versatel.nl
Wo Sep 14 09:10:15 CEST 2011

On Wednesday 14 September 2011 06:38:29 Marc Verhaar wrote:
> Hoi Harold,
> Wat jij wilt doen heet Voice over IP (VOIP dus). De gemakkelijkste manier
>  is misschien om skype te gebruiken. Skype werkt zowel op windows als op
>  Linux en het werkt goed in mijn ervaring. Geluidskwaliteit is goed, en het
>  verkeer wordt met encryptie uitgewisseld.
>
> Skype is wel gratis, maar niet open software dus het kan zijn dat je nog
>  een principieel probleem hebt..
>
> Marc
>
> Op 14 september 2011 06:34 schreef Harold Knibbe <h-knibbe op versatel.nl> het
>
> volgende:
Beste Marc,

De andere gebruiker heeft maar beperkte kennis van zaken, ik hoop dat ze ook
Skype op de computer wil zetten.

Die van mij chrast op dit ogenblik maar dat valt op te lossen.
Voor de rest is het wel wat, niet te duur denk ik zo als ik het zo bekijk.

Alleen moet ik de andere kant in Greece er nog warm voor krijgen.
IK weet in ieder geval meer...
IK had er al van gehoord maar dacht dat het niks voor mij was........

Dus het programma moet even aangepast worden, en ik moet kijken of de andere
kant het voor elkaar krijgt en er warm voor loopt.

Alvast bedankt en het zal nog wel even duren voordat ze in Griekenland er warm
voor loopt, maar ik weet genoeg.

Eerst maar eens kijken wat ze met Amsn wil stapje voor stapje, in die
tussentijd chrast mijn Skype ook niet meer.

Met vriendelijke groeten,

Harold Knibbe