[linux] Re: welke bistro voor ipv6 firewall?

Paul de Vries paul.de.vries op xs4all.nl
Vr Sep 16 17:41:29 CEST 2011

On 15 Sep 2011, at 21:44, Daniel von Asmuth wrote:

> Aldus schreef Paul de Vries op Thu, Sep 15, 2011 at 04:25:27PM +0200:
> (...)welke *nix distro raden jullie mij aan?
>
> Een gebruikersvriendelijke Linux variant is RouterOS dat geleverd wordt
> op goedkope routertjes. Ook te koop voor de Intel PC. Een nadeel zou
> kunnen zijn dat het beheerprogramma op Windows (TM) draait.

windows vind ik een serieus nadeel, is al jaren het huis uit.
<OT>
hoewel:
de middelbare school van ons kind gebruikt magisterweb, dat draait alleen onder windows met silverlight, en daar hou ik niet zo van ...
</OT>

volgens de microtik site kan het ook via cli.

mvg pdv.