[linux] Re: welke bistro voor ipv6 firewall?

Za Sep 17 10:47:23 CEST 2011

Aldus schreef Paul de Vries op Fri, Sep 16, 2011 at 05:41:29PM +0200:
> [...]

Tot de lijst van features behoren iptables en arptables, VPN en RADIUS.
Geen Draden Meer heeft het vooral als WiFi access point gebruikt.

> windows vind ik een serieus nadeel, is al jaren het huis uit.

ReactOS? Wine?

> <OT>
> hoewel:
> de middelbare school van ons kind gebruikt magisterweb, dat draait alleen onder windows met silverlight, en daar hou ik niet zo van ...

Werkt het ook met Moonlight?

> </OT>
>
> volgens de microtik site kan het ook via cli.

Er is inderdaad ook een CLI, met een aparte commandoset, die gelukkig
aardig gedocumenteerd is.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		People who bought this story also bought....