[linux] Re: Advies bij simpel FOSS boekhoudprogramma

arjan op socialdefect.nl arjan op socialdefect.nl
Ma Sep 26 13:35:11 CEST 2011

Ik heb jullie voorstellen ondertussen allemaal even geinstalleerd en ga ze
vandaag eens even goed doorkijken. Op het eerste gezicht lijkt EekBoek me
wel een prettige oplossing.
Ook kwam ik nog een programma tegen wat me wel wat lijkt; MijnGeld
https://code.google.com/p/mijngeld/
Ik heb MG alleen nog niet werkend gekregen op een 64bit SL6 installatie.

Bedankt voor de tips, groeten Arjan