[linux] Re: Aldi draadloze usb server

Micha Kersloot micha op kovoks.nl
Ma Aug 13 11:45:50 CEST 2012

Hoi Hans,

het lijkt op andere apparaatjes die ik wel eens heb gezien. Soms gaan ze onder de naam 'usb extender' De device die je op de usb poort van het apparaat aansluit wordt beschikbaar via een virtuele usb poort op je windows computer. Het voordeel is dat je bijna alle apparatuur aan kunt sluiten, want de bestaande windows drivers kunnen worden gebruikt. Ik heb echter het idee dat er verder geen 'standaard' voor is en volgens mij kun je zonder fabrikant drivers erg weinig met deze oplossing.

Met vriendelijke groet,

Micha Kersloot

Altijd en overal bij je belangrijkste gegevens?
http://www.exchange-alternatief.com/

KovoKs B.V. is ingeschreven onder KvK nummer: 11033334