[linux] Re: Accu van laptop, over levensduur daarvan

Martin Velner marvel65 op xs4all.nl
Ma Aug 27 14:06:25 CEST 2012

Volgens mij heb je hoe dan ook recht op garantie op die accu, een
levensduur van net een jaar is niet acceptabel. Die hoort gewoon langer
mee te gaan, ongeacht of de adapter er nu wel of niet aan zit.
Het kan ook mogelijk zijn dat er een defect in het laadsysteem van de
laptop zit waardoor de accu overbelast raakt. Met een nieuwe accu heb je
dat probleem dan weer en is de garantie op je laptop wel verlopen.

Martin