[linux] Re: Accu van laptop, over levensduur daarvan

Fred Mobach fred op mobach.nl
Wo Aug 29 18:11:30 CEST 2012

On Wednesday 29 August 2012 16:04:44 Daniel von Asmuth wrote:

> Zal best werken, maar hoe lang zal de accu je drie jaar oude laptop
> laten doorwerken als die voor bij uitzondering van de netvoeding
> wordt gehaald?

Dat werkt hier bij een oude laptop na meerdere jaren in iedef geval niet
meer, als die van de spanning wordt afgekoppeld valt dat oude systeem
direct uit.
--
Fred Mobach
website : https://fred.mobach.nl