[linux] Re: Hier script voor schrijven, hoe doenbaar en duur zou dat worden?

Vr Aug 31 20:00:33 CEST 2012

On 08/31/12 17:33, Der wrote:
> [...]
Veel van wat je zegt vind ik ook, en doe ik ook.  Ligt er troep naast
het stortpunt, dan gooi ik dat liever zelf in de bak, dan het er te
laten liggen, en oorzaak te worden dat "iedereen" er zijn troep
naast legt.  Wel vind ik dat indien de stortbak vol is, het zo gemak-
kelijk mogelijk gemaakt moet worden er melding van te doen. Ben
ik bij een vol stortpunt, dan zou ik het heel gemakkelijk vinden het
nummer van dat punt naar een telefoonnummer te sms-en. Ik kan
inderdaad ook 14010 bellen of de url opzoeken waar ik mijn mel-
ding kwijt kan, Het bellen van 14010 duurt gemakkelijk langer dan
vijf minuten, en dat kan voor veel mensen de reden zijn het
nummer niet te bellen.  Wanneer je het de mensen gemakkelijker
maakt, zullen ze gemakkelijker een melding doen, en zal de boel
schoner blijven. En dat (gemakkelijker & schoner (& goedkoper)
is mijn doel. Ik snap jouw weerstand niet goed.
Julien

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl