[linux] NLLGG website (Was: onwillige printer-installatie (samsung scx-3400))

Rutger van Sleen (NLLGG) rutger.van.sleen op nllgg.nl
Vr Dec 28 11:15:20 CET 2012

Daniel von Asmuth schreef op 26-12-2012 12:43:
> DIt verhaal geeft mij een déjà-vu gevoel, maar helaas is de
> NLLGG website met het archief van deze lijst uit de lucht en
> er zou een nieuwe website komen, maar daar horen we sinds de
> zomer weinig meer over.

Er *is* een nieuwe website, als dat je ontgaan is, dan moet je
misschien
de nieuwsbrieven en andere aankondigingen wat beter lezen. Misschien
heb
jij andere verwachtingen, maar je klaagzang is naar mijn inzien
nergens voor nodig.

Het archief van deze lijst staat compleet los van de website en is al
sinds jaren te bereiken op:
http://lists.nllgg.nl/archive/index.php?go=/linux

--
     _   _ _     _     ____  ____     |  Rutger van Sleen
    | \ | | |   | |   / ___|/ ___|    |  Voorzitter
    | |\  | |___| |__| |_| | |_| |    |  w: http://www.nllgg.nl
  Nederlandse Linux Gebruikers Groep  |  e: rutger.van.sleen op nllgg.nl