[linux] Re: onwillige printer-installatie (samsung scx-3400)

Guus Snijders gsnijders op gmail.com
Vr Dec 28 23:50:22 CET 2012

Excuses voor de toppost, maar wat misschien werkt het wel als je die
printer toevoegd via de cups webinterface ?
Ik had hier ooit ruzie met een HP printer, via cups zelf lukte het toen wel.

Mvg, Guus
Op 28 dec. 2012 10:51 schreef "Julien Michielsen" <julien op michkloo.xs4all.nl>
het volgende: