[linux] Re: C-vraag (onder wx-widgets)

Za Feb 11 09:44:26 CET 2012

On 02/11/12 09:21, Johan Wevers wrote:

> [...]
> En nog zo wat.
>
> Het gaat steeds fout _in_ de headerfile van wxWidgers, die blijkbaar
> nogal liberaal met typeconversies omgaat (fixed array's to wxString moet
> wel kunnen maar is niet zo heel netjes, evenals een pointer naar een
> int). Ik kan me niet voorstellen dat de auteur van wxWidgets een niet
> compilerend package uitlevert, maar als hij zo liberaal is kan ik me
> voorstellen dat niet elke compiler dit lust. Daar kan een punt zitten.
>
> Een andere mogelijkheid die ik zie is dat er files van verschillende
> [...]
Dank voor je snelle en kundige antwoord, Johan.
De maker van de X-interface is Ron Lee van Debian
((c)copyright 2000, Ron Lee <ron op debian.org> ),
zowaar niet de minste zou ik zeggen.  Ik had hem ruim
twee weken een nogal open mailtje gestuurd, met een vraag
om hulp. Wanneer ik hem meer concreet aan zijn mouw ga
trekken zal hij mogelijk wel antwoorden. Per slot van rekening
zit hij er met zijn neus bovenop!
(http://wx.ibaku.net/changelog/?d=RL )
Alleen is mijn hoofd een beetje leeg betreffende programmering,
mijn werk was econometrische modellen, en dat deed ik toen
in Fortran.  Iemand die hier ook in is ge-interesseerd (en "hier"
is widgets, niet econometrie ;-) ), en wil helpen aan de brief aan
Ron Lee?

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl