[linux] Re: C-vraag (onder wx-widgets)

dick kampman dkampman op xs4all.nl
Ma Feb 6 11:25:15 CET 2012

On Sat, 2012-02-11 at 09:44 +0100, Julien Michielsen wrote:

> Dank voor je snelle en kundige antwoord, Johan.
> De maker van de X-interface is Ron Lee van Debian
> ((c)copyright 2000, Ron Lee <ron op debian.org> ),
> zowaar niet de minste zou ik zeggen.  Ik had hem ruim
> twee weken een nogal open mailtje gestuurd, met een vraag
> om hulp. Wanneer ik hem meer concreet aan zijn mouw ga
> trekken zal hij mogelijk wel antwoorden. Per slot van rekening
> zit hij er met zijn neus bovenop!
> (http://wx.ibaku.net/changelog/?d=RL )
> Alleen is mijn hoofd een beetje leeg betreffende programmering,
> mijn werk was econometrische modellen, en dat deed ik toen
> [...]

Tja..., misschien is het mogelijk dat het pakket voor een
niet-Linux-Unix gemaakt is? Als ik dit soort zaken tegenkom in een
make-procedure, dan haak ik in het algemeen af.

Brief aan Ron Lee: sorry, maar werkt niet onder Linux-....., heb je
misschien iets wat wel werkt?

Dick Kampman
dkampman op xs4all.nl