[linux] Re: dat vermaledijde computerrijbewijs bestaat dus dog steeds:(

Ma Feb 20 09:44:40 CET 2012

Aldus schreef hansrood op Sun, Feb 19, 2012 at 01:09:02AM +0100:
> uit de automatisering gids 12 feb 2012:
>
> Scholier krijgt 100.000ste computerrijbewijs
> In Franeker is vandaag het 100.000ste Europese computerrijbewijs
> uitgereikt. De gelukkige was Rixt Veldman, leerlinge havo-4 aan de
> Scholengemeenschap Anna Maria van Schurman (AMS). Lees verder >
>
> 100.000 protesten zou hier om zń plaats zijn!!
>
> (dit is een examen MSWord, ecxell  Powerpoint enz. MS only)

Ik heb me eens laten vertellen dat het ook mogelijk is om het examen
te doen met OpenOffice op Linux....

	Zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Europees_Computer_Rijbewijs

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth