[linux] volgende NLLGG-bijeenkomst: een kde4-lezing?

Za Jan 7 08:29:14 CET 2012

Er is nogal wat aan kde4 dat ik niet begrijp.  Maar er is geen keus meer,
je moet een van de grote richtingen in (gnome, kde4 en heb je nog
meer?)  Tijdje geleden zag ik op de lijst een uitspraak van iemand
anders, die ik toch inschat als iemand die goed met zijn systeem
overweg kan, dat hij het ook moeilijk heeft met kde4.  Kan het een
idee zijn dat anderen ook wensen: een praatje over het opzetten
en gebruik van je systeem onder kde4?

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl