[linux] Re: volgende NLLGG-bijeenkomst: een kde4-lezing?

Ton Boelens ton.boelens op gmail.com
Za Jan 7 12:01:27 CET 2012

2012/1/7 Julien Michielsen <julien op michkloo.xs4all.nl>:
> Er is nogal wat aan kde4 dat ik niet begrijp.  Maar er is geen keus meer,
> je moet een van de grote richtingen in (gnome, kde4 en heb je nog
> meer?)  Tijdje geleden zag ik op de lijst een uitspraak van iemand
> anders, die ik toch inschat als iemand die goed met zijn systeem
> overweg kan, dat hij het ook moeilijk heeft met kde4.  Kan het een
> idee zijn dat anderen ook wensen: een praatje over het opzetten
> en gebruik van je systeem onder kde4?
>
> --
> Julien Michielsen
> julien_at_michkloo.xs4all.nl

Een goed idee, denk ik! Er zijn korte 'zeepkist'-achtige praatjes of
ook langere lezingen.
Je kunt een spreker van buiten de vereniging uitnodigen of iemand uit
eigen kring.
Wat had je in gedachten?

---
Met vriendelijke groet,