[linux] Re: volgende NLLGG-bijeenkomst: een kde4-lezing?

Marc Verhaar mcamav op gmail.com
Zo Jan 8 13:36:54 CET 2012

Er is een fork ontstaan van KDE3 onder de naam van Trinity.
Meer info: http://www.dedoimedo.com/computers/trinity-kde.html

De nieuwe OpenSUSE zou deze als keuze moeten hebben bij de installatie heb
ik begrepen.

Marc

Marc Verhaar